نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      نوع العنصر
    • لديه النص الكامل
    • الموضوع
    • بلد النشر
    • الناشر
    • المصدر
    • الجمهور المستهدف
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
13,239 نتائج ل "Business Periodicals"
صنف حسب:
Business Strategies in Latin American Markets
This is the second of a three-part series of special e-books on Business Strategies in Latin American Markets, guest edited by Juan Carlos Sosa Varela of Turabo University, Gurabo, Puerto Rico.
Poverty as We Know It: Media Portrayals of the Poor
How the media portrayed the poor in the early 1990s is discussed, analyzing 149 photographs accompanying 74 news stories about the poor from five magazines, 1993-1998. White, black, Hispanic, & Asian American persons, as well as persons whose race was indeterminable, were identified, as were the photograph subjects' genders, ages, residences & work status. Findings indicate that many Americans overestimate the number of black poor; photographs tend to overrepresent blacks & underrepresent whites. Hispanics are described as also being underrepresented; however, no portrayals of poor Asian Americans were located. It is argued that media portrayals of the poor influence public opinion, particularly negative images of blacks. The disparity between the facts on poverty & media-provided pictures is highlighted. 47 References. D. Weibel
Critical perspectives on the globally mobile professional and managerial class
In this e-book five distinctive and critical contributions draw our attention to a range of issues in relation to a transnational elite and a globally mobile professional and managerial class; each of the contributions deal with important groups and questions that relate to a ‘transnational elite’.Together the papers in this e-book offer a diverse range of investigations of the global elite. Their diversity indicates the breadth of possible ways in which a global elite and globally mobile professionals might be studied and highlights the substantial opportunities that exist to research such groups from a critical perspective. We hope that this e-book stimulates others to further develop critical research agendas on the topic of the global elite, the transnational capitalist class and globally mobile professionals.